Pakkaussuunnittelua luonnon ehdoilla

mehut Pakkaussuunnittelua luonnon ehdoilla

Pakkaussuunnittelussa täytynee ottaa huomioon paljon asioita, joita tavallinen kuluttaja ei huomaakkaan. Kaupan hyllystä tuotteet kuitenkin havaitaan ensimmäisenä kirkkaiden väriensä tai tunnettujen tuotemerkkien perusteella. Japanilainen teollisuussuunnittelija Naoto Fukasawa sai ajatuksen, että jos tuotepakkauksen ulkonäkö ja pinnan tuntu vastaisi sisältämänsä tuotteen alkuperäistä ulkonäköä, ostajalle välittyisi positiivisempi kuva tuotteesta ja ehkäpä se myös maistuisi paremmalta. Nämä mehupakkaukset saavat kyllä veden kielelle.

Lähde


Bookmark and Share  
1 Tähti2 Tähteä3 Tähteä4 Tähteä5 Tähteä (3 ääntä, keskiarvo: 4.67)
Loading ... Loading ...


Kirjoitettu 6. huhtikuunta 2009 kategoriaan Ruoka & juoma.
 - Tilaa kommentit RSS 2.0-virtana.
 - Trackback-osoite

3 kommenttia

  1. Comment by Markku Uttula
    7.4.2009 - 10:13

    Oukkei… banaani ja mansikka ovat helposti tunnistettavissa, mutta mikä toi viimeinen on? Kiiwi?

  2. Comment by Jipa
    8.4.2009 - 12:38

    Viiminen on Domolientä(tm).

    Kiivijuttua se varmaan on, päätellen tuosta mukaan mahdutetusta ehdasta hedelmästä.

  3. Comment by Zufushiki
    8.5.2009 - 13:15

    Noistahan ois mukava juoda

Jätä kommentti

*) Pakollinen kenttä